sobota, 6 lipca 2013

Rozdział 2

Narrator : Violetta zaczeła pisać w swoim pamiętniku 
Violetta : Kochany pamiętniku Randka Z Leónem Była Magiczna Niestety León się spóźniał a ja Martwiłam się Że skończy się Tak Jak Randka z Thomasem Że mnie zostawi :'( Ale pojawił się 15 min . Spóźniony Rozmawiało  Się Super ;) Zagadaliśmy się i Wróciłam o 24 : 00 Niestety Olga przyłapała mnie Na tym Powiem o tym Tylko Angie 
i Najwyżej Fran i Cami . 
Narrator : Rano Vilu Wstała Ubrała się Umyła i zeszła Na Dół Na śniadanie 
German Tata * Violetto Gdzie byłaś Kiedy Kładłem się Spać 
Viola : Yyyyy Ja z Camilą I Francessą Na Basenie i Zamkneło Nas ...
Angie : A Ty Nie Byłaś na ...?
Violetta szybko Wywaliła oczy 
Angie : a Tak Pamiętam Francessa Tutaj Była ;) Z Camilą 
Violetta : Nie musimy już Iść ??
angie Dobrze Już idziemy 
* w studio 21 * 
Camila :Hej Jak Było na randce z Leónem 
Violetta Dobrze :) Wiecie gdzie jest León 
Fran : Nie ??
Violetta : Zadzwonie do niego 
Drrrrń! León * Odbiera 
León : Tak??
Violetta : León zaraz zaczynają Się zajęcie ! 
León :
... Więcej w następnym rozdziale 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz