sobota, 6 lipca 2013

Rozdział 3

León : Vilu Jestem Chory :3 
Vilu : Leo Przyjade do Ciebie jak naj szybciej 
León : Ok 
A tym czasem, W domu u Germana 
Matijas : Jade Nikt nie Może się Dowiedzieć Że jestem W areszcie Domowym 
Jade : Ohh Mati , nie bądz taki samolubny muszę Pozbyć się tej Smarkuli Violetty
Matijas : Ja myśle tylko o sobie?! to German Wyżuci nas za drzwi W Biegu Jeśli się o tym dowie 
Jade : O czym?
Matijas : Nie rozumiesz że Nie mamy ani złamanego grosza Niedługo zamienimy się w ...
Jade : czy ty Matijas Zapomniałeś że Rozmawiasz ze mną!?
Matijas : Tak Czasami o tym zapominam 
Vilu * 
León Co się Stało ?
León : Violu Jestem Chory bo Mam kaszel , katar I Zawiało mnie na Motorach ...
Vilu : Byłeś U lekarza 
León : Tak zapisał mi Pare leków i Mówił że to 2 dniówka :) 
Vilu : Posiedzę Tu z Tobą a Na Kolację Pójdę do domu i rano przyniose ci śniadnie 
León: Nie staraj się tak to tylko 2 dniówka 
Fran ... 
Więcej W następnej części ;) Pozdro 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz